Will you be my valentine? - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Floor Westendorp - WaarBenJij.nu Will you be my valentine? - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Floor Westendorp - WaarBenJij.nu

Will you be my valentine?

Blijf op de hoogte en volg Floor

21 Januari 2014 | Nederland, Leiden

Vanmiddag tijdens het wandelen met Mees besefte ik opeens, over een maand ben ik in Australië. Nouja, dan ben ik op het vliegveld in Abu Dhabi. Mijn tussenstop, waar ik gelukkig maar anderhalf uur hoef te wachten.

Eerst vrijdag maar mijn tentamen maken, dan zien we wel verder.
Misschien wil ik er nog niet aan denken dat ik iedereen vijf maanden ga missen.

En natuurlijk eerst een goed feestje, voor iedereen die schrok van de (alcohol vrije) cocktail, er zijn natuurlijk ook cocktails met alcohol! Maar niet iedereen kan strompelend naar huis lopen.

See you later alligator,
After 'while, crocodile.

Liefs Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floor

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 6509

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 29 Juni 2014

Minor

Landen bezocht: