Brrr vervolg Winter - Reisverslag uit Mooney Mooney, Australië van Floor Westendorp - WaarBenJij.nu Brrr vervolg Winter - Reisverslag uit Mooney Mooney, Australië van Floor Westendorp - WaarBenJij.nu

Brrr vervolg Winter

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

10 Juni 2014 | Australië, Mooney Mooney

Lieve allemaal,

Heb ik eindelijk een nieuw reisverslag klaar lukt het niet om het te uploaden! Gelukkig had ik hem opgeslagen!

Ik heb ontzettend genoten van de tijd dat Clementine, Laurens en Martin hier waren. Het is heel fijn om ervaringen samen te delen en we hebben prachtig weer gehad.

Clementine, Laurens en Martin hebben ook bij mij "thuis" gegeten, het was heel gezellig en we hebben kangoeroe gegeten! Heel erg lekker! Grandpa en Grandma kwamen ook nog even langs.

We hebben chinatown nog bekeken in Sydney, goed voor souvernirs! The Wild Life experience was erg leuk, voor de tweede keer! Je kan heel dichtbij komen, maar als ze met slangen aankomen doe ik toch liever een stapje achteruit. We zijn ook naar het Maritiem museum geweest, dit was erg leuk, je kon op allerlei boten. Ik kreeg wel een beetje een SAIL-gevoel! Ook was er een schip van de Sea Sheperds, hier kregen we een rondleiding. De Sea Sheperds voeren actie tegen de jacht op dolfijn, walvissen etc. Ik ken ze voornamelijk van het programma Whale Wars op discovery channel. Ze waren net terug van hun actie tegen Japan in Antartica. Het schip de Sam Simon, is voor hun gekocht door een sponser. Het ironische is dat het een oud japans schip is, de japanners wisten natuurlijk niet dat ze het verkochten aan iemand die het aan de Sea Sheperds zou geven. Het is mooi om te zien dat mensen echt vechten voor waar zij in geloven en bereid zijn om hiervoor alles op te geven. Om ze te bedanken voor de mooie rondleiding en om ze een beetje te sponseren heb ik een shirt gekocht.

Het was heel moeilijk om weer gedag te zeggen, maar gelukkig zie ik ze over 2,5 maand weer!

Ondertussen is mijn survey goed ingevuld en heb ik 50 ingevulde enquetes terug gekregen. Doordat ze ingevuld zijn in survey monkey hoef ik geen codeboek te maken in SPSS, scheelt weer! Nu is het een kwestie van analyseren en alles goed verwoorden.

Mijn oorontsteking was er nog steeds en uiteindelijk heb ik besloten dat ik naar een KNO arts wilde. Drie dagen later kon ik hier terecht en er groeide granulatieweefsel op mijn trommelvlies, niet goed! Na twee weken antibiotica, oorspoelingen en oordruppels verder is het gelukkig weer helemaal over!

Leon, een fotograaf en een vriend van Bronte, de dochter van Keri. Keri is een collega van mij waar ik af en toe ga logeren in Mooney Mooney. Met Leon ben ik naar de Blue Mountains geweest, het is prachtig hier! En het doet me erg denken aan Amerika en de grand Canyon.

De afgelopen week heb ik bij Keri in Mooney Mooney gelogeerd. Susan en Ian zijn in Mexico voor werk en alleen thuis is niet zo gezellig. Mooney Mooney is prachtig en het heeft een soort vakantiegevoel.

Nog een weekje werken en dan volgende week een weekje naar Brisbane en Noosa. Ik ga bij Dave en Bre logeren. Dave is de zoon van Susan, Bre is zijn vrouw en ze hebben een dochtertje van 1jaar Josephine. Hierna nog twee weken werken en dan komen Papa, Mama en Maud!

Opeens gaat het heel snel! Ik geniet nog steeds heel erg en ik denk dat ik het erg moeilijk ga vinden om gedag te zeggen uiteindelijk! Maar eerst nog een paar weken genieten!

Liefs Floor

P.S. Voor volgend schooljaar heb ik een stageplek voor 6 maanden in het Universitair Ziekenhuis Antwerpen gekregen! Heel gaaf! Op de thorax-vaatheelkunde afdeling.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Floor

Actief sinds 15 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1629
Totaal aantal bezoekers 6504

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 29 Juni 2014

Minor

Landen bezocht: